Accountantskantoren die hun backoffice samen regelen
Over Abos groep
Abos groep is opgericht vanuit een soort van coöperatieve gedachte: wat als we als accountants- en administratiekantoren onze krachten bundelen! Want ieder van ons heeft dagelijks te maken met dezelfde applicaties, met licenties, met veranderende wet- en regelgeving en met het borgen van kwaliteit in de processen. Kunnen we die hele backoffice niet samen organiseren?
“Dankzij Abos groep zaten wij in drie maanden op het niveau waar we een meerjarenplan voor hadden liggen.”
Wat is Abos groep concreet?
Abos groep is een zelfstandige organisatie, die is opgestart vanuit enkele middelgrote accountantskantoren. Zij hebben samen een ICT-professional aangesteld. De techniek wordt ingekocht bij Officebox, onderhouden door deze professional en verrijkt met actuele content en regelgeving, die in de applicaties, handboeken en processen wordt ingebracht. Het is daarmee een compleet applicatielandschap dat volledig en exclusief is ingericht voor accountants- en administratiekantoren.
“Waarom zou je als kantoor het wiel opnieuw uit willen vinden als het al panklaar ligt voor gebruik in je eigen organisatie.”
Wat levert het mijn kantoor op?
Je hebt je volledige workflow geregeld en geborgd, volledig op maat van jouw kantoor. Je bent altijd, op ieder moment, gegarandeerd up-to-date en compliant. Zonder dat je daar zelf tijd in hoeft te steken of daar mensen, intern of extern, voor vrij hoeft te maken. Het is alles wat je als accountants- en administratiekantoor wilt hebben: je backoffice geregeld. Met behoud van de eigen identiteit!
“Abos groep is een IT-oplossing die vanaf het allereerste moment heel vanzelfsprekend aanvoelt. Hetzelfde als dat je zeker weet dat er water uit een kraan komt.”