Collectieve inkoop

ABOS: accountantskantoren die hun backoffice samen regelen
ABOS - Accountants Back Office Samen

Collectieve inkoop

Als accountantskantoor gebruik je tal van applicaties, de een dagelijks, de ander minder frequent. De meest gebruikte software zullen in de meeste kantoren Alure, CaseWare en MS Office zijn. Die pakketten regel je via het Hosting Pakket. Maar er zullen altijd ook programma’s zijn die niet ieder kantoor gebruikt. Kunnen we die toch voordelig aanbieden?

Antwoord: ja!

De meeste applicaties werken immers met abonnementen. Heeft je kantoor 10 medewerkers, dan koop je een dito abonnement. Maar wat nu als we als leden van de ABOS Groep samen tien keer zo veel gebruikers hebben? Of misschien wel meer? Dan moeten we lagere abonnementskosten kunnen uitonderhandelen, toch?

Dat is wat wij doen. Met een aantal softwareleveranciers hebben we intussen scherpe prijsafspraken. Wil je weten of we die afspraken ook al hebben voor applicaties waar jij mee werkt? Neem contact met ons op.

Profiteer straks van alle voordelen die ABOS ook jouw kantoor te bieden heeft!

Geînteresseerd?

Neem dan contact op

Contact

Hertog Janplein 10
5469 BJ Erp
+31 (0)413 21 69 29

Nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen


© Copyright ABOS Groep B.V. - website: Van Dongen Design - Inloggen